Projekttalálkozó (Szabadka) / Project meeting (Subotica)
-ENGLISH BELOW-
“Ki nevet a végén?“ – avagy hogyan ismerjük fel a félretájékoztatást és verjük vissza a netes zaklatást? (16. 10. 2025 - 17. 10. 2025; Szabadka)
- 16. 10.: 17:00: (Szakegyesületek és Társulatok Szövetségének székháza, Szabadka)
- Ne dőlj be! – kritikus gondolkodás és forráselemzés az online térben (Hann Péter, Ezer Gyerek Egyesület)
- 17. 10.: 10:00: (Szabadkai Műszaki Szakfőiskola)
- Kattintás előtt gondolkodj! -- hogyan védekezhetünk az online zaklatás ellen? (dr. Zlatko Čović főiskolai tanár)
- 17. 10.: 12:00: (Hedera Club, Hajdújárás)
- Manipulált valóság – hogyan formálják a szélsőséges tartalmak a közéletet? (Schlanger Márton, Ezer Gyerek Egyesület)
- 17. 10.: 13:00: (Hedera Club, Hajdújárás)
- A program értékelése és zárása, a projekt további eseményei (Hann Péter, Ezer Gyerek Egyesület; Ricz András, Ostorka Polgári Egyesület)
A program az Európai Bizottság által, a European Education and Culture Executive Agency (EACEA) támogatásával megvalósuló PRODEPART projekt rendezvénye
“Who will have the last laugh?” – or how can we recognize misinformation and fight back against online harassment? (16. 10. 2025 - 17. 10. 2025; Subtica)
- 16. 10.: 17:00: (Headquarters of the Association of Professional Associations and Societies, Subotica)
- Don't fall for it! – critical thinking and source analysis in the online space (Péter Hann, Ezer Gyerek Association)
- 17. 10.: 10:00: (Technical College of Subotica)
- Think before you click! -- how can we protect ourselves against online harassment? (Dr. Zlatko Čović, college professor)
- 17. 10.: 12:00: (Hedera Club, Hajdújárás)
- -Manipulated reality – how does extreme content shape public life? (Márton Schlanger, Ezer Gyerek Association)
- 17. 10.: 1:00 p.m.: (Hedera Club, Hajdújárás)
- -Evaluation and closing of the program, further events of the project (Péter Hann, Ezer Gyerek Association; András Ricz, Regionális Tudományi Társaság)
The program is an event of the PRODEPART project implemented by the European Commission with the support of the European Education and Culture Executive Agency (EACEA).
